Przedmiot Aplikacje Mobilne realizowany w klasie trzeciej, wykorzystuje wiedzę zdobytą podczas zajęć informatycznych w tym programowanie, grafikę komputerową, multimedia. Podczas zajęć uczniowie zdobywają umiejętność pracy w zespole, poznają procesy związane z produkcją gier oraz aplikacji, dowiadują się, jakie zadania mają poszczególne osoby pracujące w studiach gamingowych. Dzięki temu członkowie zespołów są w stanie świadomie zdecydować, w jakiej roli najlepiej się odnajdą, jakie metody planowania i zarządzania zespołem są stosowane, aby odpowiednio podzielić zadania, uniknąć opóźnień oraz jakie środowiska i programy są wykorzystywane przy produkcji gier. Młodzi twórcy aplikacji i gier mogą też zastosować w praktyce wiedzę zdobytą na przedmiocie podstawy przedsiębiorczości.
W drugiej części uroczystości nastąpiło oficjalne przekazanie 34 laptopów przez bank Santander dla naszej szkoły. Umowę przekazania podpisał Dyrektor Banku Santander odział w Gnieźnie Pan Sławomir Stróżyk oraz Dyrektor I Liceum Ogólnokształcącego w Gnieźnie, Pan Paweł Matkowski
Zapraszamy do galerii, i przypominamy że niebawem opublikujemy w sekcji wideo efekty prac naszych uczniów.
Mateusz Nowakowski